29-OCT I FERIA DEL VOLUNTARIADO UPV

29-OCT I FERIA DEL VOLUNTARIADO UPV

29 octubre, 2015 a11:30 - 14:30

FIRA DEL VOLUNTARIAT UPV. DIJOUS 29 D’OCTUBRE

El pròxim dijous 29 d’octubre de 2015, la Universitat Politècnica de València, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport, organitza la I Fira del Voluntariat de la UPV. L’esdeveniment comptarà amb la presència de les entitats i organitzacions que col·laboren amb la borsa de voluntariat social (voluntariado.webs.upv.es) i amb el Centre de Cooperació al Desenvolupament (upv.es/entidades/CCD) de la nostra Universitat.
L’objectiu és visualitzar les activitats i projectes en els quals l’alumnat pot participar al llarg del curs 2015-2016. A més, enguany s’obri una nova línia de treball en la qual les entitats oferiran accions i temàtiques que puguen ser objecte d’un Treball Final de Grau (TFG), sempre tutoritzat de manera conjunta entre el professorat i el col·lectiu en qüestió i en el marc de la metodologia Aprenentatge-Servei.
Des del Vicerectorat convidem a tota la comunitat universitària a visitar l’Àgora dijous que ve para compartir aquesta “Mirada Social des de la Universitat”.

I FERIA DEL VOLUNTARIADO UPV. JUEVES 29 DE OCTUBRE

El próximo jueves 29 de octubre de 2015, la Universitat Politècnica de València, a través del Vicerrectorado de Responsabilidad Social, Cooperación y Deporte, organiza la I Feria de Voluntariado de la UPV. El evento contará con la presencia de las entidades y organizaciones que colaboran con la bolsa de voluntariado social (voluntariado.webs.upv.es) y con el Centro de Cooperación al Desarrollo (upv.es/entidades/CCD) de nuestra Universidad.

El objetivo es visualizar las actividades y proyectos en los que el alumnado puede participar a lo largo del curso 2015-2016. Además, este año se abre una nueva línea de trabajo en la que las entidades ofertarán acciones y temáticas que puedan ser objeto de un Trabajo Final de Grado (TFG), siempre tutorizado de manera conjunta entre el profesorado y el colectivo en cuestión y en el marco de la metodología Aprendizaje-Servicio.

Desde el Vicerrectorado invitamos a toda la comunidad universitaria a visitar el Ágora el próximo jueves para compartir esta “Mirada Social desde la Universidad”.

Fecha:
29 octubre, 2015
Hora:

Vicerrectorado de Responsabilidad Social, Cooperación y Deporte
Teléfono:
vrsc@upv.es
Pagina Web:

Universidad Politécnica de Valencia
Universitat Politècnica de València, Camino de Vera, s/n Valencia, 46022.
Valencia, Valencia 46022 España
Teléfono: